چکیده ارزشمندترین کتاب‌ها و مقالات روز مدیریت
مشهد- بلوار سجاد- امین2- پلاک 21- طبقه 2، تلفن: 36064521
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

فروشندگان بزرگ چه می‌کنند

خانه - بازاریابی و فروش - فروشندگان بزرگ چه می‌کنند

نویسنده:

فروشندگان بزرگ چه می‌کنند

در گذشته ۲۰ درصد از نیروی فروش در اغلب شرکت‌ها، ۸۰ درصد سود را به وجود می‌آوردند. امروز این نسبت به ۱۳ درصد از فروشندگان در مقابل ۸۷ درصد از سود حاصله رسیده است. سوال اصلی این است که ۱۳ درصد بالایی فروشندگان چه کاری انجام می‌دهند که آن‌ها را از سایرین متمایز می‌کند؟

مایکل بوسورث و بن زولدان که موسسان شرکت «رهبران داستان» هستند در این کتاب با نقد الگوی سنتی فروش در کسب‌و‌کار و با بررسی تحقیقات گسترده عصب‌شناسان در سال‌های اخیر در پی اثبات این مساله هستند که فرآیند خرید نه امری منطقی و مبتنی بر استدلال، بلکه امری احساسی است. به عقیده آنان داشتن راه‌حل‌های باکیفیت و مهارت‌های فنی فراوان برای حل مشکل مشتری، نقشی در ساختن فروشندگان سرآمد ندارند. تکیه بر خلق ارتباطات احساسی با مشتری از طریق درک نقطه نظرات آن‌ها، جلب اعتماد به وسیله شناساندن نقاط ضعف خود به آنان و روایت داستان‌های احساسی‌تر، ذهن مشتریان را اسیر محصولات و خدمات ما کرده و نتایج قابل تاملی را در فروش به دنبال خواهد داشت. این اثر، کتابی است برای فروشندگان حرفه‌ای، مدیران اجرایی، سیاستمداران، معلمان، وکلا و تمام کسانی‌که کارشان به نحوی مستلزم اثرگذاشتن بر دیگران است.

ناحیه کاربری

با ثبت‌نام می‌توانید به این بخش دسترسی داشته باشید!

ناحیه کاربری

با ثبت‌نام می‌توانید به این بخش دسترسی داشته باشید!

ناحیه کاربری

با ثبت‌نام می‌توانید به این بخش دسترسی داشته باشید!

ناحیه کاربری

با ثبت‌نام می‌توانید به این بخش دسترسی داشته باشید!

ناحیه کاربری

با ثبت‌نام می‌توانید به این بخش دسترسی داشته باشید!

ناحیه کاربری

با ثبت‌نام می‌توانید به این بخش دسترسی داشته باشید!

ناحیه کاربری

با ثبت‌نام می‌توانید به این بخش دسترسی داشته باشید!

ناحیه کاربری

با ثبت‌نام می‌توانید به این بخش دسترسی داشته باشید!

ناحیه کاربری

با ثبت‌نام می‌توانید به این بخش دسترسی داشته باشید!

اشتراک:

ارسال دیدگاه

سه × 3 =