Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!
چکیده ارزشمندترین کتاب‌ها و مقالات روز مدیریت
مشهد- بلوار سجاد- امین2- پلاک 21- طبقه 2، تلفن: 36064521
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اقتصاد عضویتی

خانه - بازاریابی و فروش - اقتصاد عضویتی

نویسنده:

اقتصاد عضویتی

بسیاری از شرکت‌های بزرگ عرصه تجارت جهانی مانند اپل و آمازون و تقریبا تمام شرکت‌های نوپا، در حال تغییر مدل کسب‌و‌کار خود از فروش یک‌باره محصولات تکی به سمت ارائه عضویت‌هایی هستند که درآمد تکرار شونده ایجاد می‌کنند. این موضوع نشان‌گر توسعه اقتصاد عضویتی است و ظاهرا در آینده رشد بیشتری خواهد داشت. این به معنای به دست آوردن دل مشتریان است و نه نگاه به هر فروش به عنوان رویدادی یک‌باره. نویسنده معتقد است اقتصاد عضویتی همان‌قدر بر جامعه اثر خواهد گذاشت که انقلاب صنعتی و گسترش اتومبیل بر آن تاثیر گذاشته‌اند. تکامل فن‌آوری به افزایش توانایی طیف گسترده‌ای از سازمان‌ها و صنایع در استفاده از مدل‌های عضویتی منجر شده است. اقتصاد عضویتی برای انواع کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک قابل اجرا و عملی است. تقریبا همه کسب‌و‌کارها می‌توانند با به‌کارگیری قوانین اقتصاد عضویتی فرصت‌های زیادی را خلق و در زمینه‌های مختلف رشد و توسعه یابند و مشتریان خود را برای یک عمر حفظ کنند.

هنگامی که نوشتن کتاب «اقتصاد عضویتی: ابرکاربران خود را بشناسید، در مبادلات مستمر استاد شوید و درآمد تکرار شونده ایجاد کنید» را شروع کردم بر این امید بودم که این کتاب بتواند به افراد در زمینه اجتناب از دشواری‌های ساختن روابط رسمی بلند مدت با مشتریان یاری برساند. از زمان چاپ در بهار ۲۰۱۵، این کتاب به زیان‌های متعددی ترجمه و توسط رهبران کسب‌و‌کار در سرتاسر جهان خوانده شده است. مایه مباهات است که بتوانم با رهبران کسب‌و‌کار در ایران ارتباط داشته باشم و مشتاقم به شما در زمینه ساختن کسب‌و‌کارهایی سودآورتر و در عین حال رضایت‌بخش‌تر برای اعضای‌تان، یاری رسانم.

صرف‌نظر از کشور و یا زبان، همه ما نیاز به احساس تعلق، احساس شناخته شدن و نهایتا احساس با اعتبار بودن نزد دوستان و همکاران داریم. ما خواهان روابطی واقعی هستیم. سازمان‌هایی که با مشتریان مانند اعضا رفتار می‌کنند و بر موفقیت بلندمدت مشتری به جای درآمد کوتاه‌مدت سازمان تمرکز می‌کنند، در اقتصاد عضویتی امروزه پیشرفت می‌کنند و رونق می‌گیرند. همکاری من با بیش از ۱۰۰ شرکت از جمله کسب‌و‌کارهای اقتصاد عضویتی جدید مانند «نت‌فلیکس»، شرکت‌های «ساس» مانند «سروی‌مانکی»، انتشاراتی مانند «میل نیوزپیپرز» در انگلستان و سازمان‌های عمده‌ای مانند موسسه حسابداران عمومی رسمی آمریکا، در زمینه ساختن روش‌های قدرتمندتر عضوگیری و ایجاد یک نقشه راه محصول برای توجیه مشارکت بلند مدت بوده است. به امید آنم که با رهبران کسب‌و‌کار و دانشگاهیان ایرانی به گفتگو بنشینم و با بسیاری از شما ارتباط برقرار کنم.

 

با آرزوی بهترین‌ها

ناحیه کاربری

با ثبت‌نام می‌توانید به این بخش دسترسی داشته باشید!

ناحیه کاربری

با ثبت‌نام می‌توانید به این بخش دسترسی داشته باشید!

ناحیه کاربری

با ثبت‌نام می‌توانید به این بخش دسترسی داشته باشید!

ناحیه کاربری

با ثبت‌نام می‌توانید به این بخش دسترسی داشته باشید!

ناحیه کاربری

با ثبت‌نام می‌توانید به این بخش دسترسی داشته باشید!

ناحیه کاربری

با ثبت‌نام می‌توانید به این بخش دسترسی داشته باشید!

ناحیه کاربری

با ثبت‌نام می‌توانید به این بخش دسترسی داشته باشید!

ناحیه کاربری

با ثبت‌نام می‌توانید به این بخش دسترسی داشته باشید!

ناحیه کاربری

با ثبت‌نام می‌توانید به این بخش دسترسی داشته باشید!

ناحیه کاربری

با ثبت‌نام می‌توانید به این بخش دسترسی داشته باشید!

ناحیه کاربری

با ثبت‌نام می‌توانید به این بخش دسترسی داشته باشید!

ناحیه کاربری

با ثبت‌نام می‌توانید به این بخش دسترسی داشته باشید!

اشتراک:

ارسال دیدگاه