چکیده ارزشمندترین کتاب‌ها و مقالات روز مدیریت
مشهد- بلوار سجاد- امین2- پلاک 21- طبقه 2، تلفن: 36064521
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دستورالعمل افزایش فروش

خانه - بازاریابی و فروش - دستورالعمل افزایش فروش

نویسنده:

دستورالعمل افزایش فروش

شرکت‌ها به ‌منظور موفقیت در دنیای ابررقابتی امروز باید نوآوری بیشتری از خود نشان دهند و فروش بیشتری داشته باشند. با این وجود، نوآوری تنها چند ماه و آن ‌هم تا زمانی‌که دیگر رقبا به آن دست پیدا نکنند، می‌تواند برای شرکت سودآور باشد. به همین دلیل این‌که بتوانیم همیشه فروشی بیشتر از رقبا داشته باشیم، کاری سخت و دشوار است. طبق گفته مارک روبرژ که سهم زیادی در افزایش فروش شرکت خود داشته است، امروزه هر شرکت با چیزی معادل دو برابر تعداد رقبای سال‌های گذشته خود روبه‌روست. زمانی‌که مارک عضو شرکت «هاب اسپات» شد، این شرکت نوپا تنها سه کارمند داشت. او توانست طی هفت سال کار مداوم در این شرکت، میزان فروش را به بیش از ۱۰۰ میلیون دلار رسانده و حدود ۱۰۰۰۰ مشتری در ۶۰ کشور مختلف برای شرکت جذب کند. علاوه بر این، او توانست نیروی فروش و خدمات این شرکت را طی این هفت سال به بیش از ۴۵۰ نفر افزایش دهد. مارک روبرژ در این کتاب به تجربیات خود در تدوین «دستورالعمل افزایش فروش» اشاره می‌کند و علاوه بر تشریح روند اجرای آن، به نحوه استفاده از این دستورالعمل در سایر شرکت‌ها می‌پردازد. وی حمایت آشکاری از رویکرد «بازاریابی کششی دوجانبه» دارد و در عین‌ حال، تجربیات مفیدی را نیز مطرح می‌کند که دانش خواننده را نسبت به درک و چگونگی اجرای این سبک از بازاریابی کششی افزایش می‌دهد.

این کتاب حاوی چهار دستورالعمل تخصصی و قابل‌اعتماد در حوزه فروش است که با به‌کارگیری آن‌ها می‌توانید میزان فروش خود را افزایش دهید.

  • «دستورالعمل استخدام نیروی فروش» در استخدام افراد کارآمد به ‌عنوان نیروی فروش به شما کمک می‌کند.
  • «دستورالعمل آموزش نیروی فروش» در شکوفاسازی استعدادها و توانایی‌های فروشندگان به شما کمک می‌کند.
  • «دستورالعمل مدیریت فروش» به شما کمک می‌کند تا به شکلی مناسب بر نیروی فروش، نظارت داشته باشید.
  • «دستورالعمل ایجاد تقاضا» به فروشندگان کمک می‌کند تا سرنخ‌های اصلی فروش را پیدا کرده و به مشتریان نهایی دست پیدا کنند.
  • در بازاریابی کششی یک‌جانبه، برای برقراری ارتباط از مشتریان اجازه‌ای گرفته نمی‌شود که باعث ایجاد مزاحمت برای آن‌ها خواهد شد.
  • خریداران آتی شرکت به بازاریابی کششی دوجانبه علاقه‌مندند و در شکل‌گیری آن نقش دارند. این خریداران سعی می‌کنند در فضای مجازی اطلاعاتی در مورد محصولات شما به دست آورند.
  • برای پیدا کردن سرنخ‌های اصلی فروش و رسیدن به مشتریان نهایی در فضای مجازی، می‌بایست پیشنهاد‌هایی جذاب ارایه دهید و در شبکه‌های اجتماعی حضوری پررنگ و پرانرژی داشته باشید.
  • بیشتر فن‌آوری‌ها، برای فروشندگان دست و پاگیر هستند. استفاده از فن‌آوری مناسب باعث بهبود تجربه خرید مشتری و فروش موفق می‌شود.
  • فروش خود را به‌گونه‌ای طراحی کنید که قابل‌پیش‌بینی و افزایش باشد.

ناحیه کاربری

با ثبت‌نام می‌توانید به این بخش دسترسی داشته باشید!

ناحیه کاربری

با ثبت‌نام می‌توانید به این بخش دسترسی داشته باشید!

ناحیه کاربری

با ثبت‌نام می‌توانید به این بخش دسترسی داشته باشید!

ناحیه کاربری

با ثبت‌نام می‌توانید به این بخش دسترسی داشته باشید!

ناحیه کاربری

با ثبت‌نام می‌توانید به این بخش دسترسی داشته باشید!

ناحیه کاربری

با ثبت‌نام می‌توانید به این بخش دسترسی داشته باشید!

ناحیه کاربری

با ثبت‌نام می‌توانید به این بخش دسترسی داشته باشید!

اشتراک:

دیدگاه (2)
قالب وردپرس / ۵ فروردین ۱۳۹۸

تشکر از سایت بروز شما

پاسخ
قالب وردپرس / ۱۱ فروردین ۱۳۹۸

سلام ممنون از مطالب و سایت بروز و زیبای شما

پاسخ

ارسال دیدگاه

14 − 7 =