چکیده به روزترین کتاب ها و مقالات روز مدیریت
مشهد- بلوار سجاد- امین2- پلاک 21- طبقه 2

چرای خود را پیدا کن

خانه - توسعه شخصی - چرای خود را پیدا کن

چرای خود را پیدا کن

تمام این کتاب مبتنی بر یک پرسش به ظاهر ساده اما بسیار پیچیده است به گونه‌ای که مولانا نیز می‌گوید: «سال‌ها فکر من این است و همه شب این سخنم». پرسش … چیست؟ او از ما می‌پرسد آیا هرگز اندیشیده‌اید که چرا کسب‌وکار خود را بنیان نهاده‌اید؟ برای سود؟ شهرت؟ حل مشکل یا مسئله بخشی از بازار یا پاسخگویی به نیازهای پنهان مشتریان؟ تجربه نشان می‌دهد که بیشتر کسب‌وکارها در پاسخ به «چه چیزی» و «چگونه» متولد شده‌اند و نه در پاسخ به «چرا»؟ یافتن «چرا» مان بیانی روشن است از آنچه در پی تحقق آن هستیم. در حالی که «چگونه» و «چه چیزی» تنها بیانگر شیوه تحقق چرایمان هستند. امروزه با همگرایی کیفیت محصولات نام‌های تجاری مختلف مشتریان درصدد خرید محصولاتی هستند که چرای شخصی آن‌ها با چرای نام‌های تجاری در یک راستا بوده و قابل پیوند زدن باشند. بگذارید با شما صریح باشیم؛ اگر می‌خواهید یک کتاب و تنها یک کتاب در حوزه مدیریت کسب‌و‌کارها بخوانید و دیگر عادت دیرینه! خود را به کتاب خواندن ترک کنید ما پیشنهاد می‌کنیم این کتاب آخرین کتاب شما باشد؛ اما لطفاً هرگز کتاب خواندن را ترک نکنید.

اشتراک:

ارسال دیدگاه

ماهنامه

error: نشریه رهاورد مدیریت