چکیده به روزترین کتاب ها و مقالات روز مدیریت
مشهد- بلوار سجاد- امین2- پلاک 21- طبقه 2

فروش به مثابه امری انسانی

خانه - بازاریابی و فروش - فروش به مثابه امری انسانی

فروش به مثابه امری انسانی

امروز همۀ ما به نوعی درگیر فروش هستیم؛ چه بفهمیم، چه نفهمیم! فارغ از اینکه به چه کاری مشغول هستید، در صورتی که به آنچه در طول روز انجام می‌دهید فکر کنید، درخواهید یافت که بیشتر از ۴۰ درصد زمان شما صرف اقناع و ترغیب و متقاعد کردن دیگران می‌شود. چه خوشتان بیاید چه نیاید، ما تمام روز مشغولِ تأثیرگذاری بر دیگران هستیم تا متقاعدشان کنیم کمی از چیزی که دارند را با چیزی که ما داریم تاخت بزنند؛ به عبارت دیگر امروزه «فروشِ منهای فروختن» ـ فروشی که در آن کسی چیزی را خریداری نمی‌کندـ بخش اعظمی از میانگینِ زمانِ کاریِ هر فردی را به خود اختصاص می‌دهد. تلاش برای به حرکت درآوردن دیگران یعنی فروش-والسلام!

در نگاه اول، فکرِ بودن در کار فروش، زننده و نفرت‌آور است؛ علی‌الخصوص اگر تمام عمر به فروشنده‌ها به چشم کلک‌بازانی نگریسته باشید که تنها از طریق ظاهری شیک و پیک و لبخندی ساختگی زندگی را طی می‌کنند؛ اما این کتاب نشان می‌دهد فروش دیگر آن چیزی که قبلاً بود نیست و بسیاری از مفروضاتی که مردم همواره در مورد فروش داشته‌اند دیگر هیچ محلی از اعراب ندارد.

اشتراک:

ارسال دیدگاه

ماهنامه

error: نشریه رهاورد مدیریت